26.4.15

10 tips for good SHOPPING


for all my readers in english - this post is only in hebrew, if you want me to do the same thing in english- please let me know :)
xoxo <3

אז כל מי שמכיר אותי, עוקב אחריי באינסטוש או בפייסבוק וודאי כבר הבין שלא עובר אצלי שבוע בלי קניות. הרי זה מאוד הגיוני להיות סטודנטית שמשתדלת לצמצם בהוצאות ולהוציא מידי שבוע כסף על קניות, לא?! ;) אז בעולמי שלי זה כן- פשוט צריך לדעת איך ולכן, היום אביא לכן 10 טיפים שיעזרו לשופוהוליקית המתחילה ולמען האמת, יעילים גם לשופוהוליקית המתקדמת.

1. בגדים נוחים - מבחינתי, לפני שיוצאים לשופינג הכי חשוב זה לוודא שאתן לבושות בבגדים נוחים למדידות. אין דבר מבאס יותר מלקלף את עצמך במשך שעה או למדוד חולצה כשאת עם שמלה. במקרה של שופינג הלבוש האולטימטיבי הוא גם הבייסיק ביותר - ג'ינס קליל, טי-שרט פשוטה, סניקרס או סנדלים נוחים. תעשו לעצמכן טובה ואל תפזזו ברחבי הקניון בעקבים, אחרי שעה כזו כבר ניכר שלא נוח לכן.

2. אם יש ספק אין ספק - לפעמים אנחנו נתקעות על פריט ומתלבטות הרבה אם לקנות אותו או לא, אם הוא באמת מתאים לנו, ישתלב לנו במלתחה ועוד שלל התלבטויות ולטעמי, כשמתלבטים יותר מידי עדיף פשוט לוותר ולא להתבאס על קנייה לא מוצלחת.

3. לא לקנות בסייל רק כי זה בסייל - העיניים של כולנו נדלקות למראה השלט שמבשר לנו על סייל מטורף (תקנו אותי אם אני טועה) אבל חשוב להפריד בין מציאות אמיתיות שנמכרות בסיילים לבין דברים לא שימושיים שנקנה רק כי הם במחיר מציאה. זה שהמחיר הוא מציאה- לא אומר שגם הפריט מציאה. ממליצה לספור עד 10, לדמיין עם מה נלבש ולאן ולהחליט אם הפריט הוא מציאת-סיילים או שאנחנו קונות את השאריות הלא מוצלחות.

4. "כשאת אוהבת נעל - תקני אותה בעוד צבע" - כך אמרה לי אימי ועם זה נשארתי. אני מניחה שיהיו כאלה שיחלקו על הסעיף הזה אבל אני באמת חושבת שאם קנית פריט והוא נוח ומוצלח - גשי לברר אם יש אותו בעוד צבע שיהיה לך שימושי ויעשה לך שמח בלב.

5. מידות - לכולנו יש אישיו כזה או אחר עם המידה אבל חשוב לא להיכנע לו. בטוחה שלכולכן קופצת תמונה של "שניצלים" שקופצים מג'ינס או של חולצה צמודה הרבה יותר מידי. נכון שזה מעט מבאס לראות שצריך לקנות מידה גדולה ממה שאנחנו רגילות לקנות אבל הרבה פעמים יש שוני בין החברות וגם שוני בין פריטים שונים של אותה החברה ולכן, אין טעם לייחס למספר/אות שעל הפתקית חשיבות יתרה - העיקר שיישב טוב ויחמיא לנו.

6. בייסיק- הדבר היחיד שאני לא אחשוב פעמיים לפני שאקנה זה פריטי בייסיק שנוחים לי ויושבים יפה. תתלבטו בהכל- לא בזה. אפשר לבנות הכל על מספר בייסיקים טובים (אם תרצו פוסט על פריטים שהם מאסט מבחינתי תכתבו לי :) ) ולכן, אם הוא יושב יפה ונוח לי - הוא שלי! :)

7. למדוד! - לפעמים אנחנו בטוחות שמשהו פשוט לא נועד לנו, פשוט לא מחמיא לנו אבל כשיש פריט שאנחנו אוהבות, גם אם אנחנו בטוחות ב100% שהוא לעולם לא יחמיא לנו- למדוד! כל החברות שלי וודאי מבינות שאני חותרת לסיפור החרוש שלי על חצאית גבוהה שמתרחבת מעט, מה שלעולם לא חשבתי שיחמיא לי ובכל זאת, מדדתי כזו והיא יושבת מעולה! חצאיות מקסי פשוט לא מחמיאות לי אבל לעולם לא אפסיק לנסות - כי יש לי אחת (ויחידה. במקור של אימי) שדווקא כן יושבת עליי בצורה מחמיאה. אז תמדדו, גם כשאתן בטוחות שאין סיכוי.

חצאית המקסי היחידה שלי- יושבת נחמד?
חשוב לציין שיש לי אגודל! הוא פשוט לא נכנס לפריים ;)
8.  מבחן הבד - אם תראו אותי במסע שופינג אתן תחשבו שיש לי בעיה קלה, שאינני תקינה לחלוטין כי אני נוגעת בכל בגד שאני חושבת עליו כפוטנציאלי לארוני ובתא המדידה אני מוסיפה לעשות ובודקת אותו בקפידה ממש כמו שסבתי האהובה שלי לימדה אותי. כך למדתי שבגד שעולה הרבה הוא לא בהכרח תפור בצורה טובה ובאותה נשימה, למדתי שיש בגדים זולים שתפורים בצורה טובה ועשויים מבדים נעימים. אני חושבת שהטיפ הזה רלוונטי במיוחד לבגדים היקרים יותר - לפני שאתן מתפתות תבדקו שזה אכן שווה את זה.

9. המלצות - אני מתכוונת כאן בעיקר להזמנות מהאינטרנט אבל זה בהחלט תופס גם לחנויות ולפריטים מסויימים שיש עליהם המלצה או דיס-המלצה. אני חולת הזמנות מהרשת, עשיתי שני פוסטים של אתרים שאני אוהבת לרכוש מהם (אתרים ישראליים ובין-לאומיים) ומאז התווספו להם עוד רבים וטובים והקניות שלי בהחלט נהיו חכמות יותר - אני קוראת יותר ובודקת יותר המלצות או דיס-המלצות על מוצרים ויש לי מושג טוב יותר אם שווה לי לקנות את המוצר או שעדיף לוותר. 

10. תקציב- לחלקנו סעיף זה לא רלוונטי (יש לכן אח/בן פנוי? ;) ) ולחלקנו הוא הכרחי ביותר. אני ממליצה למי מאיתנו שזה כן רלוונטי לה לקבוע סכום מסויים בחודש שהיא מרשה לעצמה להוציא על קניות ולעמוד בו. הדרך שאני מוצאת שהיא טובה ביותר לעשות את זה היא לקבוע תקציב חודשי ולפני כל יציאה שעלולה להסתיים בקניות להקציב לי כמה אני מרשה לעצמי להוציא הפעם כדי לא לסיים את התקציב החודשי. עכשיו רק נשאר לחזור לעשות את זה בעצמי...

אז אלו הטיפים שלי לשופינג מוצלח, מה השיטות שלכן?
עד הפעם הבאה- נשיקות!
ירדן.

INSTAGRAM

FACEBOOK



13.4.15

mixing textures


היי חברים :)
אז מזג-האויר קצת שיחק איתנו השבוע - רגע אחד קיצי וחם וברגע השני מבול. 
האאוטפיט הזה נבחר בהשראת מזג האויר. מתחיל להתחמם אבל הגשם שהיה כאן עוד השאיר מצב רוח לצבעים מונוכרומטיים. 
אני מתה על שילובי טקסטורות - השילוב של הגופיה הסרוגה בקלילות עם מכנסי העור עשו לי נעים בעיניים :)

החולצה והמכנסיים מH&M
נעליים מNINE WEST
הצמיד מTOBI
שעון מSWATCH
השרשראות מחנויות רנדומליות :)


Hello my friends!
the weather in israel was a little tricky this week - one moment was hot and sunny and the next moment was rainy.
this outfit was inspired by the weather. it gets warmer in here but th rain that was here in the weekend gave me a "monochromatic color mood". I love texture mixing - the combination of this lightly knitted top and this leather shorts -was a fun for my eyes :)

top & shorts: H&M
shoes: NINE WEST
bracelet: TOBI
watch: SWATCH
the necklaces are from random stores.







ספרו לי איך אתם עם שילובי טקסטורות? איך אתם יוצרים שילובים כאלה?

 תודה לאלונה פולין, גיסתי לעתיד האהובה, על התמונות 3>
אל תשכחו לבקר אותי באינסטוש ובעמוד הפייסבוק של הבלוג - :)
עד הפעם הבאה - נשיקות!

tell me how are you with mixing textures? How do you create such combinations?

thanks to Alona Polin for the photos <3
don't forget to visit me on INSTAGRAM and in the blog FACEBOOK PAGE.
till next time- xoxo! 

2.4.15

it's party time!!!

עם עדי טולדנו: בת דודה ומאפרת בחסד עליון שגם אחראית לאיפור שלי כאן :)


היי אהובים :)

בתחילת החודש הקודם פירסמתי באינסטוש (אם אתן לא עוקבות- זה הזמן :) ) וגם בעמוד הפייסבוק של הבלוג (בואו כיף כאן!) מספר תמונות מהחתונה של בת-דודתי האהובה ובעלה הטרי וקיבלתי הודעות סקרניות על השמלה והאיפור.
אז אומנם אלה לא הצילומים שאני בדר"כ מביאה לכן אבל לאור הסקרנות החלטתי לשתף אתכן במה לבשתי לחתונה הכ"כ מהממת וכיפית שהייתה :) יש לציין שזו הייתה גם מסיבת תחפושות והאינסטרומנט (המהמם!) שעליי הוא חלק מזה ;)

אז נתחיל עם קצת תמונות מרחבת הריקודים (הייתה פשוט מסיבה מעולה) עם המשפחה האהובה שלי:

Hey loved :)
Earlier this month I published by Instagram (if you are not following - it's time :)) and the blog's Facebook page (come! it's fun in here!) some pictures from the wedding of my cousin and her new husband and I got curious messages about the dress and makeup.
So although these are not photos I usually brings to you, because of curiosity, I decided to share with you what I wore to the wedding that was gorgeous and fun :) It should be noted that this was also a costume party and this stunning head- piece  was a part of it;)
So let's start with some pictures from the dance floor (it was a great party) with my beloved family:

מכירות את הקרדיט שאני בדר"כ נותנת בסוף כל פוסט לאלונה פולין, גיסתי לעתיד וגם הצלמת של הבלוג? אז זאת היפה משמאלי :) זאת שהראש של אחי מציץ ביננו חח





וקצת יותר בפירוט:


השמלה של נוית עיצובים (רחוב גושן בקרית מוצקין עמוס בחנויות שוות לבגדי ערב - תרשמו לעצמכן ;) ) והנעליים מניין ווסט.

the dress is from "Navit Design" and the shoes are from Nine West.

קלוז-אפ קטן על האיפור המהמם שעשתה לי עדי טולדנו - האיפור נשאר בדיוק ככה ממש עד הרגע שנגררתי החוצה מחזיקה בידיי את נעלי העקב (ונועלת את הנעלים המתקפלות המושלמות שלי! חובה לכל אירוע) ומקפצת להנאתי פעם בכמה זמן מעודף אדרנלין.

עם הפוסט המשמח הזה (היה כזה כיף!) אאחל לכם 
חג פסח/ פסחא שמח :)


With this happy post I wish you
Happy Passover/  Easter  :)