25.2.15

don't look back, you're not going that way


היי חברים,
איזה כיף לחזור :) כמו שחלקכם וודאי שמו לב, הבלוג היה בחופשה דיי ארוכה שהתחילה מנסיעה ספונטנית למדיי לגואטמלה עם חברתי הטובה, שחר, חזרנו היישר לקבלת הדירה שלנו במעונות והתחלתי את השנה הראשונה כסטודנטית לפסיכולוגיה+סוציולוגיה-אנתרופולוגיה (כבר דיברנו על זה שאני אוהבת לחפור? ;) ) וממש לפני 3 ימים סיימתי את תקופת המבחנים שלי וחשבתי לעצמי שהגיע הזמן לחזור ולתפעל את מקום המפלט שלי, הבלוג.

את התמונות צילמתי קצת לפני הנסיעה (מה שמסביר את העובדה שאין לי שרוולים...) אבל האווירה של התמונות מתחברת לי עם מזג-האוויר ועם האפור הבועט שמחוץ לחלון.
אתם רגילים לראות אותי עם תכשיטי זהב אבל שמלת הנמר דרשה שאוציא את תכשיטי הכסף שלי- רובם נלקחו לפני שנים ממגירות התכשיטים של אמא שלי. מספיק דיבורים, יאללה תמונות :)

Hello my dears,
it's good to be back, as some of you seen, the blog was in a long vacation that started from a very spontaneously trip to Guatemala with my good friend Shahar, we came back to take our apartment in college, and i started my first year as a psychology, sociology and anthropology student. before 3 days i finished my exams period and felt that it's time to come back to my PIECE OF AIR.

We took those photos before my trip but the feeling from those photos connected to the weather outside and to all the gray outside my window.
You are used to see me with gold jewellery but this tiger dress asked for some silver - most of them is from my mom jewelry drawer. enough talking, lets see some photos ;)










אשמח לשמוע מה דעתכם על האאוטפיט :)
בעקבות בקשות של חברות אני מתלבטת אם לעשות עוד פוסטים של סקירות הזמנות שלי מiHerb, עשיתי בעבר פוסט כזה ומאז בוצעו עוד 4 הזמנות - אשמח שתעדכנו אותי אם זה רלוונטי ויעניין אתכן.

איזה כיף לחזור!
ותודה לגיסתי לעתיד, אלונה פולין, על התמונות.
נשיקות 3>

I would love to hear what you think about my outfit :)
my friends asked for some review posts about my invitation from IHerb, i did a post like this before and since then i made four more orders - update me if it's relevant :)
Good to came back :)
and thanks to Alone Polin for the photos <3
xoxo