16.8.15

Simpy love - בא מאהבה


בלב ליבו של רחוב דיזינגוף שוכנת חנות מהממת שנקראת "בא מאהבה- simply love" וכשנכנסים לחנות, האווירה שמקבלים היא בדיוק כזאת.
החנות מלאה בפריטים קטנים שבונים את האווירה ביחד והבגדים מוצגים בה בצורה נוחה ומסודרת (ומי שמכיר אותי יודע שאם יש משהו שאני לא אוהבת בחנויות בגדים- זה בלאגן) ויכולתי להמשיך לבחון את הבגדים בנחת עוד שעות רבות.

החנות מכילה בגדים במגוון סגנונות ולכן, אני מאמינה שנשים בגילאים שונים יוכלו למצוא בחנות את מבוקשן.
אני מתלבשת עם מצב-רוח, כל יום אני קמה קצת שונה ורוצה לשדר משהו קצת שונה ולכן, אפשר למצוא אצלי בארון מגוון סגנונות ובחנות מצאתי המון פריטים שיכלו בקלות להתאים לכל "דמות" ולכל סגנון - מסגנון בוהמייני, דרך רומנטי ועד גלאם מהודק כשהקומה השנייה מוקדשת כולה לבגדי וינטג' (אמיתי) ובגדי ים.

מבט מהקומה השנייה על הקומה הראשונה. מתה על העיצוב של החנות.



הקומה השנייה - וינטג' ובגדי ים.
איילת, מנהלת הרשת, סיפרה על איך הכל התחיל בחנות קטנה ובית קפה קטן אי שם בגליל, שגדלו והפכו לאט-לאט לרשת חנויות שמונה 7 סניפים.
המחירים בחנות נוחים ונגישים (מתחיל מ49 ש"ח לטי-שרט ומגיע עד 349 ש"ל לשמלת וינטג').

תמונה מהאינסטוש שלי - מיכל פורטמן (מטריושקה) ואני מודדות ונהנות.
החצאית הנפלאה שבתמונה עשתה איתי חזרה את כל הדרך הביתה היישר אל ארוני :)
כבר סיפרתי בעבר על הבעיה שיש לי עם בדים- אני לא מסוגלת ללבוש או בכלל לחשוב על לקנות פריט אם הבד שלו פחות מ"נעים בטירוף" ולכן, אני מסתובבת בחנויות בגדים וממששת בגדים (נשמע רע אך הכוונה טובה ;) ) - החצאית שבתמונה זכתה לתגובה של "יואווו איך נעיייים" ממני ומכל מי שהתלהבתי לו על הבד הנעים (וכשאני מתלהבת אני יכולה להתלהב גם לכרטיסן ברכבת...).

בקיצור, אני ממליצה ללכת לבקר בחנות - בימים הקרובים יש סיילים לפני הגעת קולקציית סתיו :)
כפי שציינתי, החנות מונה 7 סניפים - 
דיזנגוף 79 ת"א
קניון מלחה י-ם
רחוב בן הלל 1 מדרחוב י-ם
הקניון הגדול פ"ת
קניון רחובות
קניון מודיעין
קניון מול הים אילת



הייתי מפרטת לכם בצורה מסודרת על מה שלבשתי אבל חוץ מהטופ (FOREVER21) הכל מחנויות שאינני יודעת את שמן אז בקצרה- החצאית בערך בגיל שלי מצרפת (ואני הייתי זו שלבשה אותה לראשונה, מחדל), סנדלים מחנות רנדומלית באיטליה והשרשרת מחנות רנדומלית בארץ. פירוט מעצבן, הא?! ;)

מה דעתכן על החנות עד כה? מי ביקרה באחד הסניפים? :)

לא שכחתי להזכיר לכן שממש השבוע מסתיימת ההגרלה לחגיגות ה-4 של הבלוג, אם עוד לא נרשמתן - זה בדיוק הזמן!
ואם אתן עוד לא עוקבות אחר דף הפייסבוק והאינסטגרם שלי - יש כאן קישורים למטה ואתן יותר ממוזמנות להתחיל לעקוב :)





No comments:

Post a Comment

Thanks for your comment. I read and appreciate each of your comments.
<3