12.8.15

let's talk about IRIS


אתמול (יום שלישי) התקיימה השקה של ספיישל דוקו-פאשן בYES דוקו בחנות המשגעת של comme il faut בנמל ת"א והתאספו להם אנשים שונים (ויפים) לצפות בסרט של האישה וההשראה- איריס אפפל.
הסרט עוקב אחר הפעילות שלה ובעיקר- הלבוש הייחודי שלה. אני אסכם את זה ב"אל תנסו את זה בבית אלא אם כן יש לכם אישיות ממש כמו שלה" , יש פריטים ושילובים שנראים כ"כ WOW עליה ונראים כ"כ...סתמיים או מגוחכים על אנשים שהם לא היא.

ושום מילה על זה שחלמתי על ג'קט-צהוב-היסטרי שהיא לבשה בסרט.  בחלום שלי אני לבשתי אותו (לפעמים חלומות מתגשמים?! :) ).

התמונה באדיבות YES דוקו.
ומה אני לבשתי לאירוע?
אז לפני שבוע הראתי לכם את הביקור שלי בחנות האאוטלט של comme il faut בהרצליה (כמו שניתן לראות אני מאוד אוהבת את החנות) ולהשקה של YES דוקו לבשתי שמלה הורסת שרכשתי שם, מבית PIOO PIOO.
בהתחלה מדדתי אותה במידה 40 והחלטתי שאני לוקחת אותה (כן, למרות שהיא לא במידה שלי...יש לי מחשבה מאוד הגיונית כשזה מגיע לפריטים שאני מתאהבת בהם) ודמיינו לכם מה רבה הייתה שמחתי כשגיליתי שיש אותה גם במידה שלי! שמחה כפולה! 



אז מה דעתכם על האאוטפיט? :)
תודה לורד היפה על התמונות 3>

ספיישל דוקו-פאשן בYES דוקו עולה ב16.8 בYES כמובן, ויימשך כשבוע - מלבד הסרט על איריס, יהיו שם סרטים שנראים מעניינים במיוחד שאני כבר סימנתי לי ("דיור ואני" , "פזרו את אפרי בברגדורף" ועוד, שווה לעקוב). אם אין לכם YES זה בדיוק הזמן להדק קשרים עם חברים שיש להם ;) just saying...

מזכירה לכם (עד ה20.8 אמשיך להזכיר!) שההגרלה לחגיגות ה-4 של הבלוג עדיין בעיצומה ואתן יותר ממוזמנות לנסות את מזלכן ;)

No comments:

Post a Comment

Thanks for your comment. I read and appreciate each of your comments.
<3