20.8.15

and the winner is...

הפוסט היום הוא כולו פוסט של מנצחים - בסוף הפוסט תוכלו למצוא את המנצחת בהגרלה לכבוד חגיגות ה-4 לבלוג (בסדר, תקפצו להציץ אבל תחזרו! יהיה מעניין!) :)

בנוסף למנצחת בהגרלה - אני חייבת לכן עוד מנצח בקרב הגדול של לוריאל CC VS. BB.
אחרי שהעלתי את התמונה קיבלתי לא מעט הודעות מבנות שרצו שאעדכן אותן על התוצאות אז אזכיר לכן שאתן תמיד יכולות להתעדכן מתי עולה פוסט חדש דרך המייל או להתעדכן בעמוד הפייסבוק, שם אני תמיד מעדכנת כשעולה פוסט חדש.

ניגשתי לקרב הגדול כשאני כבר דיי יודעת מי הולך לנצח והאמת? הופתעתי.
בואו נתחיל.

BB CREAM
לפי החברה, הBB CREAM מבצע 5 פעולות במוצר אחד:
1. לחות עד 24 שעות.
2. כיסוי מראה פגמים.
3. מראה עור אחיד ומואר.
4. צמצום מראה נקבוביות.
5. מקדם הגנה SPF 25.

לפי אנוכי, המוצר באמת מוצר נהדר! זו בערך הפעם הראשונה שאני משתמשת בBB CREAM ובאמת לא מרגישה צורך לשים קרם לחות לפני. עור הפנים שלי מעורב באופן קיצוני (היבש- יבש מאוד, השמן-שמן מאוד) והרגשתי שהBB הזה נותן לי לחות מספקת לאזורים היבשים (יכול להיות שמזג האוויר עשה עימו קצת חסד בקטע הזה) ובחלקים השמנים הוא איזן באופן מעולה.
אני אוהבת את זה שזה חוסך לי שלב באיפור ומאחד לי את קרם הלחות עם המייקאפ.
הכיסוי קליל ביותר ולגבי צמצום נקבוביות - יש צמצום קל אבל לא משהו שבעיניי, יחליף פריימר טוב לצמצום נקבוביות. צמצום מאוד לא משמעותי לנקבוביות פעורות.

בגדול, מוצר נהדר ואני באמת מוצאת את עצמי משתמשת בו בימים החמים האלה :)

CC CREAM

לפי החברה, קרם זה הוא בעל אפקט מתקן לגוון עור אחיד ומואר. מכיל מיני קפסולות המתמזגות עם העור לתיקון של מראה אדמומיות, כהויות עור וגוון עמום. מכיל SPF20.

לפי אנוכי, וואו איזו הפתעה!
קודם כל, המוצר שונה בתכליתו מהBB כיוון שבקושי יש לו גוון (רק כשמעבדים אותו על העור יש גוון עדין ביותר) ולכן, הוא לא תחליף למייקאפ בשבילי אבל וואו! זה גרם לי בערך לראשונה מזה שנים לצאת לימים שלמים מחוץ לבית בלי מייקאפ/BB ורק עם נגיעות קונסילר קלילות איפה שצריך.
אני בהחלט חושבת שהוא עומד בהבטחות החברה- הדבר היחיד שהוא לא עשה עבורי בצורה מושלמת זה לגבי האדמומיות אבל לא משהו שקונסילר לא הצליח להתגבר עליו.
כששמתי אותו בפעם הראשונה קיבלתי הרבה שאלות על מה עשיתי בפנים- העור באמת נראה מואר וקורן, שמתי אותו גם בערב במקום פריימר. קצת פחדתי שפלאשים יעשו את הפנים שלי לבנים בגלל הSPF אבל זה לא קרה (מניחה שזה בגלל שיש בו SPF נמוך יחסית).
הייתי בטוחה שזה יהיה סתם עוד קרם לחות ובסוף...באמת שהתאהבתי בו.
ובואו נדבר על הנקבוביות! החבר הזה באמת מצליח לצמצם לי אותן!
אז צריך לבחור מנצח ואני כבר שבוע מתלבטת ומג'נגלת בין הצמד חמד ולפני שאבחר אציין כי שניהם באמת ובתמים מצויינים בעיניי.
הBB הוא קרם לחות עם מייקאפ, חוסך לי שלב ויושב נהדר על העור ולמרות זאת, המנצח שלי הוא ה- CC! 
היתרון הגדול שלו בשבילי זה מראה הנקבוביות והעובדה שהעור באמת נראה איתו קורן, מואר וחי וזה המון בשבילי - חוץ מזה, שכיף לפעמים לצאת בלי מייקאפ מהבית ואני אף פעם לא מרגישה בנוח ככה ועם הקרם הזה זה כ"כ פשוט.
הנצחון הזה אומר שאני צריכה להעלות תמונה שלי בלי איפור מלבד הCC כדי לעמוד מאחוריי דבריי (עקרונות מטופשים יש לי) ולכן, אני מתנצלת מראש...המכה רוככה עם פרצוף ממגוון הפרצופים האהובים עליי ;) 

**גילוי נאות: המוצרים התקבלו לסקירה.


אז אחרי שהכרזתי על מנצח אחד, הגיע הזמן להכריז על מנצחת אחת.

אז המנצחת בהגרלת חגיגות ה-4 לבלוג היא/הוא/היא/הם...


ברכות לזוכה!!! :)
אני מודה לכל הבנות המדהימות שהשתתפו בהגרלה וממליצה לכן להמשיך לעקוב (כאן, בפייסבוק ובאינסטגרם) כי מתוכננות עוד בהמשך.

3>

No comments:

Post a Comment

Thanks for your comment. I read and appreciate each of your comments.
<3