24.2.14

February glossybox 2014

אלוהה יפייפיים!

אני לא נוהגת להקדיש לכך פוסט שלם בדר"כ אבל הפעם, לאור ההייפ שהיה סביב קופסת פברואר, חשתי צורך לחלוק את דעתי לגבי הקופסא שהבטיחה המון.
אז במייל שהמנויות קיבלו הבטיחו לנו שיהיה מוצר לשיער, לאיפור, לציפורניים, טיפוח, בושם ולגוף. קיימו. חלק בצורה מוצלחת וחלק בצורה קצת צולעת.

חייבת לציין שהקופסא הפעם יפה מתמיד- אהבתי במיוחד.

sorry for my readers in english- this post will be without translate, next time i'm coming back with full translate as usual - if you want translate for this post - let me know.



אז נתחיל עם המוצר שהפתיע אותי:
גלוס של גאיה.



אני שונאת גלוסים- הם עושים אפקט מאוד יפה על השפתיים (ושלי מלאות, זה נראה ממש יפה עליהם) אבל תמיד הם דביקים ונוזלים ולא, פשוט לא בשבילי. במקרה הזה הסיפור קצת שונה- הגלוס לא דביק. אפילו לא קצת. הוא נשאר לי על השפתיים בצורה יפה מאוד, יחסית לגלוס, וגם אחרי שאיבדתי את המרקם שלו על השפתיים- בקפיצה למראה גיליתי שהוא עדיין שם.




נעבור מכאן היישר אל האהוב עליי בחבורה- הלק.
לק של צ'יינה גלאז בגוון סגלגל-חום, משהו משגע. יש בו טיפטיפה גליטרים קטנים ומאוד עדינים והוא מתקבל על הציפורניים בצורה מושלמת, אהבה גדולה התחילה כאן. מרחתי אותו ממש לפני מספר דקות אז לגבי עמידות אעדכן- הלק דליל מאוד וכדי לקבל אטימות מלאה יש צורך ב2 שכבות לפחות.




קצת קשה להעביר את הצבע האמיתי כמו שהוא מתקבל על הציפורניים (אה כן, וסליחה על המריחה העקומה, התמונות צולמו לפני הניקוי...).



מכאן נעבור היישר אל החלק של השיער.
מסיכה לשיער של אמיקה.
כבר דיי הרבה זמן שלא רכשתי מסיכה לשיער, פשוט כי אין לי צורך. גלוסיבוקס מספקים לי את המסיכות כמעט כל חודש וזה בהחלט מספיק לי. 
השיער שלי לא בעייתי במיוחד ואני בעיקר מחפשת אקסטרה ריכוך לשיער ואם אפשר שיחזק את השיער על הדרך- מה טוב. 
המסיכה שהתקבלה היא דיי...סתמית. היא לא גרועה אבל היא בהחלט לא הוציאה אותי עם שיער אקסטרה משי כמו שאני אוהבת אחרי מסיכה- לא הרגשתי הבדל בינה לבין מרכך רגיל לשיער.
נקודה אחת שהייתה מעיקה במיוחד היא הפתיחה של הטיובה. צריך לסובב את המכסה, דבר שלא פשוט לעשות עם ידיים רטובות במקלחת...לא חכם מאוד.

מה שכן- האריזה יפה וצבעונית ומייפה לי את המקלחת.


נעבור לצד המעליב.

דוגמית. פריימר של סוטיס בדוגמית.

אם יש דבר שאני שונאת זה לקבל בקופסת הפתעות דוגמית שיכולתי לקבל בסופר פארם- הקופסא אמורה להכיל "מוצרים מוקטנים" ולא דוגמיות. הצד המעליב של הגלוסיבוקס.
לא ניסיתי את הפריימר, מבאס אותי בכלל לגשת לזה- בטח יישמר לאיזה טיול.



פינת ה"תרמתי"- שמן תינוקות שנתרם לאימי (שמאוד התלהבה לראות אותו בזמן שאני הייתי עם פרצוף הwtf?! שלי).
היא מאוד אוהבת את השמן הזה ולכן, קיבלה אותו. 
אני פחות מתחברת לרעיון אבל בהחלט אנסה אותו לראות מה הסיפור.



וכמובן, איך לא - הבושם.
אני מפוצצת בדוגמיות של בשמים והאמת? את הדוגמיות האלה אני דווקא אוהבת- העניין הזה חסך לי כסף כשנגמר לי ה212 שלי עד שאימי רכשה לי את האסקדה שלי בנסיעה האחרונה שלה לארה"ב.
ובכלל, כיף להתנסות בריחות חדשים והדוגמיות האלה מספיקות ליותר מיום-יומיים שזה כבר נחמד :)



והפעם- ורסצ'ה. 
הריח שלו ורוד כמו האריזה (הכי אייל שני שלי), מתוק ונעים. מודה שחוש הריח שלי לא מהחזקים שיש (חלש. מאוד) אבל אותו הרחתי ואהבתי.





עד הפעם הבאה (שתהיה גם עם תרגום לאנגלית...)
נשיקות!
ירדן.


17.2.14

Eureka! We have it.

אלוהה חברים!

התקופה האחרונה עמוסה למדיי והזמן הפנוי שיש לי הוא למעשה בשישי-שבת ולכן, הפוסט שאגיש לכם היום הוא פוסט מיום שבת (אני רמאית, מדובר על שבת לפני שבועיים ולא מהשבוע...).
באותו יום נסענו לדודים שלי והיה מזג-אויר נחמד למדיי. קצת שמש, עדיין קריר ובעיקר- חשק לקצת פרחים (מריחים את האביב מתקרב?) ועדיין סוודר קליל מעל (לא מריחים הא?!).
חשבתי לעצמי שבטח תצא השמש במהלך היום ואופציה שאני אוהבת מאוד היא סוודר קליל מעל שמלה - קודם כל, תמיד שמורה לי האופציה להוריד את הסוודר ולהישאר עם שמלה, חוץ מזה שהשילוב יוצר מראה מעניין ומנמיך את קו החצאית בצורה שאף חצאית לא מגיעה (אוקיי, יש כאלה אבל לא משהו שאלך איתו...). בדר"כ "הנמכת הגזרה" נראית לי מוזר ולעיתים גם לא פרופורציונלית אבל הפעם זה היה בול

רק מה?

שיעמם לי! אני אוהבת צבעים. אוהבת שחור, אוהבת לבן ואוהבת משהו ששובר. 
עם ורוד שיחקתי הרבה בזמן האחרון, אדום זה ה"קומפורט זון" שלי אז הלכתי למקום אחר, אביבי יותר, צהוב! :) אאוריקה! יש לנו את זה.

Aloha my friends! 

The last period of my life is quite busy and my free time is actually Friday - Saturday and therefore, the post I presented to you today is a post from Saturday (I cheat, it's a Saturday two weeks ago and not from this week ...).
That day we went to my uncles and the weather was pretty nice. Some sun, still chilly and especially - feel like some flowers (smell the spring coming?) And still a light sweater over (No smell right?!).
I thought surely the sun will come out during the day and an option that I love is a light sweater over a dress - first of all, always saved me the option to remove the sweater and stick with the dress, except that the combination creates an interesting look and lowers the line skirt the way that skirt does not come that way (OK, Some, but not something that I go with ...). Usually "lowering the figure" seems weird and sometimes disproportionate, but this time it was accurate.

But what happened then?

I was bored! I love colors. Like black, white and something that breaks these colors. 
I played with a lot of pink lately, red is my "comfort zone" , So I went to another place, more spring, yellow! :) Eureka! We have it.














אז מה דעתכם?

ספרו לי בכל דרך שתרצו- כאן, בפייסבוק או באינסטגרם.
:)


So what do you think? 

Tell me any way you like - here, on Facebook or Instagram. 
:)


9.2.14

pastel day




אלוהה חברים!


בזמן האחרון אני מרגישה שאני נהנית יותר מצבעי פסטל מאשר מצבעים מונוכרומטיים האופיינים כ"כ לחורף והאופיניים כ"כ לי בחורף.
הציפורניים שלי מנצנצות, פסטליות, מגוונות ומהנות יותר ממה שהיו כל השנה וכך גם הלבוש.
את הצעיף היפייפה הזה קניתי בפוראבר21 ומיד הרצתי בראשי את סוודרי הפסטל שלי שישתלבו עם הגוון.
בדר"כ הוא נלבש עם סוודר בצבע מנטה אבל הפעם התחברתי לצד הורוד שבי והחלטתי ללכת לכיוון שונה. בדר"כ עם צבעי פסטל אני אוהבת מכנסיים בגוון בהיר יותר- ג'ינס בהיר או מכנסיים בצבע לבן, אבל הפעם החלטתי לשלב את סוודר הפסטל שלי עם מכנסיים כהים ועוד כאלה עם קרע סמלי כדי "ללכלך" קצת את המראה.
מה שעוד נחמד זה שהפוסט הוא שבאאוטפיט הזה הנעליים מככבות בהופעת הביכורים שלהן- קנה לי אותן בן זוגי המקסים באלדו והן מדהימות. בדיוק הגובה, בדיוק הצבע, בדיוק הגזרה. בדיוק. חיפשתי נעליים בגוון ניוד ונכנסתי לכל חנות אפשרית בקניון אבל הגוון הזה בעייתי כי בקלות הצבע הופך מיפה - לזקן אבל כשהגיעו הנעליים האלה זה היה ברור שזה-זה.

אני אוהבת לתת קריצה קטנה של שרשרת מבעד לקשירה של צעיף וכאן יש לנו שרשרת בצורת עלה בגוון מוזהב שקיבלתי מבן זוגה של אימי :) אני מאוד אוהבת אותה והיא משתלבת בקלות כמעט עם כל אאוטפיט שאני מרכיבה (שמתכתב עם גווני זהב כמובן). אם לא הייתי בן אדם של גיוון הייתם רואים אותה אפילו יותר.

מספיק דיבורים, בואו נמשיך עם התמונות.

Aloha my friends! 

Lately I feel like I'm enjoying more pastel than monochromatic colors that are characteristic so the winter., And typical for me during the winter. 
My nails gleaming, pastel and more diverse than they were the year and so is my dress code.
This stunning scarf I bought in Forever 21 and immediately I ran in my head sweater that will work with my pastel hue. 
Usually it is worn with mint sweater but this time I connected the pink side in me and I decided to go a different direction. Usually with pastel colors I like a lighter shade of pants - jeans or pants bright white color, but this time I decided to combine my pastel sweater with dark pants and more like a ripped icons to "dirty" bit the look.

What is also nice in this post is that the shoes featured in their first appearance - bought me them my lovely my boyfriend in "aldo" and they are amazing. Just the height, just the color, just figure. Exactly. I was looking for nude hue shoes and went all possible store in the mall, but this color is problematic that easily turns from a beautiful color - to old, but when these shoes arrived it was clear that this is love.
I like to give a little touch of necklace through the binding of a scarf and here we have a leaf shaped necklace, golden hue, I got from my mother's boyfriend :) I love her and she is easily integrated with almost every outfit I am wearing (which requires gold tones of course). If I was not a person of diversity you would see it even more.

Enough talk, let's go with the pictures.














אז...מה דעתכם?
ספרו לי מה אתם חשבתם או איך הייתם עושים את זה אחרת :)


ולא לשכוח- יש גם עמוד פייסבוק שמותר לכם לעשות לו לייק וגם אינסטגרם שאפשר לעקוב אחריו- קישורים בתחתית הפוסט.

So ... what do you think?
Tell me what you thought or how you would do it differently :)

Do not forget - there is also a Facebook page you can "Like" and Instagram you can follow - Links at the bottom of this post.





1.2.14

all you need is a good leather skirt

אלוהה חברים!

כבר זמן מה שאני מחפשת לי חצאית עור יפה אבל הכל נראה לי רגיל מידי, בנאלי ולא מצאתי משהו שיהיה מיוחד מספיק ויחד עם זאת, יצליח להשתלב בכל צורה וליצור מגוון רחב של אאוטפיטים מעניינים.
ואז הגיעה החצאית עור המקסימה שתראו בהמשך.
יש לה גזרה מגניבה, היא מאורכת מעט בחלקה האחורי (מעולה ונוח בטירוף - אפשר להתכופף בלי לדאוג למה רואה מי שנמצא מאחוריכן ;) ), כל החצאית בנוייה מתפרים שיוצרים מעויינים (אה לה 2.55 של שאנל) ובגדול, היא פשוט שונה.
יצרתי איתה כבר מגוון מראות- מי שעוקב באינסטגרם/בפייסבוק וודאי ראה שכשמדדתי אותה הייתי עם חולצת בטן והיא השתלבה יפה (מעט חשוף לטעמי, לא משהו שהייתי הולכת איתו) והיא משתלבת יפה גם עם סוודרים, חולצות טי ובגדול, כמעט עם כל דבר.

אז את טקס החניכה עשיתי לה עם חולצה לבנה מכופרת אהובה מזארה (כמה שהיא נעימה...) עם גרביונים שחורים, מגפונים שחורים והשרשרת האהובה עליי שקיבלתי מאימי.

Aloha my friends!

For a while I'm looking for a nice leather skirt but everything seemed too regular, banal, and I have not found something that would be special enough and still be able to fit in any form and create a variety of interesting outfits.
Then came the lovely leather skirt you will see later.
It has a cool figure is slightly elongated in the back (excellent and very comfortable - can bend without worrying what see who is behind;)) The skirt is constructed from stitching that create diamonds (a la Chanel 2.55) and is just different.
I made with her already a variety of outfits - who follows Instagram / ​​Facebook certainly saw that when I tried it was with a crop top and she fit in nicely (a bit exposed for my taste, not something I would go with him) and it fits nicely with sweaters, T-shirts and in general with almost anything.
So the "initiation ceremony" I wore it with a white blouse from Zara with black tights, black ankle boots and my favorite necklace I got from my mother.










אז...מה דעתכם? :)

מוזמנים להתעדכן קצת יותר בעמוד הפייסבוק ובאינסטגרם וכמובן, להמשיך לשלוח לי תגובות כאן/ למייל או בהודעות פרטיות.
שיהיה המשך שבוע מקסים!!! נשיקות!

so, what do you think? :)

you are more then welcome to visit my facebook page and instagram and of course, keep send me comments here/mail/ in private message.
have a lovely week! xoxo!