19.9.13

on the road

חג שמח :)

סוכות זה חג שאני מאוד אוהבת- שקט, נחמד, פסטיבלים שונים, אוירה טובה.
עוד סיבה טובה לאהוב את סוכות היא שהחג הזה מבשר על יום ההולדת הקרב ובא שלי (למען האמת, לפי התאריך העברי נולדתי בדיוק בדיוק בשמחת תורה).
קצת לפני החג נסענו מהעבודה לדבר שנקרא "היבנות צוותים" והפעם זה קרה בירושלים בשוק מחנה יהודה. חילקו לנו אייפדים ועשו לנו משימות בסגנון "המרוץ למיליון" - משימות, חידות ובעיקר הרבה ריצות ברחבי השוק.
אני לא מחובבי ירושלים...הכותל קצת פחות מדבר אליי והטיול הרגיל שעושים בעיר כבר קצת חרוש לי ואני תמיד מחפשת בעיר הזאת משהו חדש ושונה. כשהייתי בתיכון היינו בירושלים ב"מסע בראשית" וגיליתי צד אחד מדהים של העיר, בצבא הייתי בירושלים מטעם "תגלית" וגיליתי צד אחר לחלוטין של ירושלים וגם הפעם- מצאתי לי פן שונה לחלוטין. וא-ת ז-ה אני אוהבת בעיר הזאת, יש לה אינסוף פנים.

אז מה לבשתי ליום הזה?
חולצת שיפון (שהשארתי פתוחה) עם משבצות סקוטיות אה לה קורט קוביין - made by mango
מכנסי ג'ינס קצרים - made by mango
חולצת טי שרט לבנה שאני אוהבת במיוחד- made my חנות רנדומלית בגרמניה, מתנה מאימי האהובה.

אחד הדברים שאני הכי אוהבת בתקופה הזאת של תחילת-תחילת הסתיו זה השילוב של שורטס וחולצה ארוכה. הכי נוח וכיפי, אני ממש מחכה לרגע שאוכל להתלבש ככה.











שיהיה לנו חג שמח! :)
XOXO

14.9.13

sweet dreams

יום כיפור...
מודה, אני לא שומרת (מסביר למה אני כאן...) אבל כן אוהבת את האווירה השקטה של היום הזה. כולם רגועים, כולם יפים ומעודד לחשוב שאנשים עושים קצת חשבון נפש עם עצמם.
אז
יש לי זמן, יש קצת אוויר לנשימה ולכן, אעלה אאוטפיט שצולם לפני מספר ימים.

אז מה יש לנו כאן? אאוטפיט נחמד ליום עבודה. מודה ומתוודה שהנעליים היפייפיות האלה לא הלכו איתי לעבודה בגלל הדרך בה אני מגיעה לעבודה (הליכה-מטרונית-הליכה-הליכה בחלק שבונים בו ועשו בו שביל להולכי רגל על חצץ-עבודה)  אבל בחלומותיי הן איתי גם בעבודה - אני רק צריכה לקחת יוזמה ולסיים כבר את הרשיון וכך, אחסוך ממני את דרכי ההגעה המסורבלות.







קבלו קטע:


העציץ. קלטתם את העציץ? הבחור המקסים שלי הביא את העציץ היפייפיה (!) הזה אבל...קלטנו שאין לנו מתקן הולם עבורו (בטיפול) אז ככה זה נראה ;) בהמשך לפרחים שהוא הביא לי ואז קלטנו שאין לנו אגרטל (אבל הוא ברמן ולכן, יש לנו כוסות של בירה) :



תודו שזה משעשע.



עד כאן להפעם - רות סוף!
סתם, שתהיה לכם גמר חתימה טובה. מקווה שהשנה שבאה עלינו תהיה נהדרת.


XOXO
ירדן.

11.9.13

Alon Livne Spring 2014- NYFW

יא-אללה איזו תצוגה.
אני נהנית משבוע האופנה בניו-יורק, מריירת על דגמים וחולמת לשבת באחת מהן - מסמנת לי דגמים שאהבתי במיוחד ומעצבים שדיברו אליי השנה יותר מכולם ואז...
אז הגיע אלון ליבנה.

אני מעריצה שלו עוד מהפרק הראשון של פרוייקט מסלול הישראלי - משהו בגישה שלו, ברעיונות האחרים שלו ובמיקוד שלו במטרות כבש אותי וכל דגם שיצא מבין ידיו היה מסוג הפריטים שנכנסו לwish list שבראש שלי ולעיתים לזאת שבתיקייה במחשב הקודם שלי (מה שמזכיר לי שזה שהמחשב הנוכחי חדש לא אומר שהוא לא זכאי לתיקייה כזאת משל עצמו).
בתצוגה שלו, שהייתה אתמול, באמת "נפלתי" מכל דגם- כל פעם שיצאה דוגמנית יצא לי "וואו".

למי שפיספס/ה:



נגיעות קטנות ממה שאהבתי במיוחד (האמת שיש עוד...האמת שכל דגם שיצא היה זכאי לתמונה כאן אבל you know...) :










תענוג.
מאחלת לבחור הצעיר המוכשר הזה להמשיך להתקדם ולכבוש את העולם (ואת ביונסה! dude זה אדיר! ועכשיו את פריס!) ולהביא גאווה למדינתנו הקטנה :)

7.9.13

have a pink week

היוש!

התחילה לה שנה חדשה ובזמן חשבון הנפש הקטן שלי החלטתי להנות בשנה הזאת. מחברת היעדים שלי קופצת לה שוב מהמגירה והיעדים נרשמים והפעם- אין ויתורים ואני מתכוונת לתת יעדים לפי חודשים מדוייקים.
אני הולכת לקראת שנה של עשייה ובעיקר שנה של הנאה.
אחד היעדים היה להתחיל לטייל יותר בארץ וכך ביום שישי השכם השכם בבוקר יצא להם זוג נחמד לטייל בארץ ישראל :)

טיילנו לנו במג'רסה (שפך דליות) שבצפון, הגענו דיי מהר ועשינו את המסלול יחסית מהר וכשיצאנו ראינו שטוב שהשכמנו כי כשאנחנו יצאנו נכנסו בערך כל עם ישראל לעשות את המסלול.
אח"כ החלטנו שאנחנו רוצים קצת מנוחה ושקט וקפצנו לעין גב לרבוץ קצת בכנרת הנהדרת שלנו. לא ממש היינו ערוכים לזה, חשבנו שזה יהיה יום של מסלול ולא יום של רביצה בכנרת ולכן, אילתרנו לנו בגד ים (ותודה לויקטוריה סיקרט שגורמת לחזיות להראות כמו בגד ים) וכאבנו קצת ברגליים (מחסור בהאווינס) עד שנכנסנו למים :)





מומלץ ביותר :)

עוד יעד קטן היה לתרום מעצמי יותר. אני מאמינה שכל אחד מאיתנו צריך לעשות מה שהוא יכול בשביל הקהילה, כל אחד בחלקת האלוהים הקטנה שלו יכול לעזור.
אז היו אצלנו התרמות במוקד לעמותת "לתת" - מי שראה את המשדר שהיה בטלוויזיה בטח לא חשב לעצמו שגם המוקדנים היו בהתנדבות אבל כןכן הם היו (ועבדו גם משמרת בוקר ככה שהם דיי גרו במוקד באותו יום) ועשו זאת באהבה ובשמחה ועם המון המון אנרגיות.


מקווה שהשנה הקרובה תהיה מלאה בהגשמת יעדים!

שיהיה שבוע ורוד (כמו האאוטפיט ממש כאן למטה) ומקסים!




חולצה: נקנתה מCART SHOP
מכנסוני ג'ינס: FOREVER 21

3>

5.9.13

happy new year!

היוש!

חג שמח חברים :)
אני מאוד אוהבת את ראש השנה, משהו באוויר באמת נותן לי תחושה של התחלה חדשה ושל הזדמנויות חדשות. יכול להיות שזה בגלל שאני בפתח של התחלות והזדמנויות אבל למיטב זכרוני, כל שנה תוקפת אותי התחושה הזאת.
אני בחורה נוברת (=חופרת) מטבעי ולכן, אני באמת מסתכלת על מה עברתי ומה אני עתידה לעבור ועושה לעצמי בראש סיכום שנה.

מאחלת לכם שנה טובה, בריאות, שמחה, אהבה, התחלות חדשות וטובות והצלחה בכל תחום ובכל יעד שתציבו לעצמכם.



איזה חמוד? כמו הגלויות שהיינו שולחים פעם לראש השנה.

---

טוב, התמונות הפעם הן דווקא לא מראש השנה אלא תמונות -לפני היציאה לחתונה- אבל חשבתי שהאאוטפיט יכול להיות גם טוב לראש השנה אם לא עושים עם המשפחה המצומצמת ובא קצת יותר להשקיע.





השמלה: נקנתה בCART SHOP והיא של ויטרינה.
הנעליים: ג'פרי קמפבל.
השעון: סווטש.




יאללה חברים, שנה טובה! :)