28.8.13

hey you,

היוש!

ממשיכה עם שוונג העברית שלי- זורם לי, נחמד לי וקליל לי :)
בימים אלה אני מתחילה להרגיש את העומס של תחילת השנה הולך וקרב - אני עובדת כשנה בחברת "פרטנר" וממש בקרוב מתחילה עבודה נוספת בהדרכות בתי ספר מטעם "אחריי" ובנוסף לכל החגיגה גם שועטת לקראת פסיכומטרי שני. מוות קטן אבל אני בטוחה שאצלח את התקופה הקרובה ואוכל להשתלט על הכל.
בין כל ה"קוד לבוש" שעליי ללבוש אני אוהבת את רגעי הבין לבין שלי שבהם אני יכולה באמת להנות מהבגדים.

אז מה יש לנו הפעם? חולצת בטן (כן, חטאתי ואימצי לליבי ולבטני את הטרנד) שעלתה כ20 ש"ח בחנות רנדומלית באזור מגוריי, חצאית מאחת משתי החנויות האהובות עליי באפריקה - cotton on, היה מבצע של 2 חצאיות ב250 ראנד (125 ש"ח לשתי הבונבוניירות שלי!) ובכלל, לחנות הזאת יש קטע של כל שבועיים מחליפים קולקציה ואז הקולקציה הקודמת (AKA זאת שהגיעה ממש שבועיים קודם) נמכרת במחירים מטורפים והבגדים משגעים. אם יוצא לכם להיות בדרום אפריקה- דברו איתי, אני אמליץ.
יחד לצמד הוספתי את השעון שממנו אני לא נפרדת (סווטש) ואת טבעת אפריקה האהובה שלי (נחשו מאיפה).




התמונה היא מלפני יותר משבועיים...פתאום אני קולטת שהגיע הזמן לעדכן קצת יותר. עוד פרוייקט לפניי! :)

הטבעת:



יאללה, שיהיה סופ"ש נהדר(רביעי בערב זה זמן נהדר להתחיל לדבר על הסופ"ש)!!!

16.8.13

my maxi

היוש!
אוקיי, דיברנו על זה בעבר...יש לי חיבה עזה לחצאיות מקסי (יושבת כרגע מול הלפטופ שלי בשמלת מקסי ביתית וקלילה) ואת החצאית הזאת כבר ראינו כאן בבלוג בוריאציה קצת שונה - ממש כאן . אני מאוד אוהבת את החצאית הזאת.
החצאית בעצם מגיעה כחתיכה אחת עם חתך קטן ובלתי נראה ובעצם נסגרת כחצאית מעטפת. סופר נוחה. היא מאוד קלילה ומאוד נעימה וההדפס שלה שובה אותי כל פעם שאני לובשת אותה.

אז הפעם רציתי מראה בהיר וקליל יותר, משהו קיצי שישתלב טוב עם הפרחים הצהובים הנהדרים שפורחים ונושרים בצורה מדהימה ויוצרים שבילים צהובים בכל העיר (ממש ניסיתי לחפש את השם שלהם אבל בכנות, אני כ"כ לא מתמצאת בזה שזה מדהים) - כדי להשיג את המראה המעט יותר קיצי (אבל לא טו מאצ'...בכל זאת החצאית דיי מושכת את הפוקוס) שילבתי אותה עם טי פשוטה ואהובה עליי במיוחד בקיץ למרות  שבדר"כ בעונה הזאת אני מעדיפה גופיות...בכל זאת, ישראל בקיץ...אבל החולצה הזאת אוורירית מאוד ויש לי אותה גם בצבע ירוק חאקי ואני דיי חורשת עליהן לעבודה שאליה אני לא יכולה להגיע עם גופיות.
לחולצה הנהדרת צירפתי שרשרת שאין לי מילים לתאר עד כמה אני אוהבת אותה.
החצאית והשרשרת נלקחו מאימי בעלת הסטייל הנהדר (לפלוש לארון שלה עם הפריטים הישנים יותר שלה זו חוויה מהנה כ"כ!) וברגע שראיתי את השרשרת-באותה שנייה-בלי מילים-פשוט לקחתי את השרשרת והטלתי וטו- הבונבוניירה הזאת ש-ל-י!
ערימת צמידים אתניים, השעון שלא יורד לי מהיד (ותודה לחבר הנהדר שראה אותי מריירת עליו חודשים וקנה לי אותו ליום הולדת האחרון :) ) והטבעות הרגילות שלי. כן, יש לי טבעות רגילות- האהובות עליי ביותר- 2 שנלקחו מאימי (אלוהים, מעניין אם יש לה מה ללבוש/לענוד אחרי שאני פושטת לה על הארון) ועוד אחת שאימי היקרה הכינה לי ומידי פעם אני מגוונת עם טבעות שונות (זה מצחיק כי יש לי המון טבעות ביחס למישהי שאת רוב זמנה מבלה עם הTOP 3 שלה).

טוב, חפרתי מספיק - קחו תמונה:





אז זהו, אני אמשיך ללמוד לי (פסיכומטרי - here i come! ) ואתם - אם יש לכם מושג איך קוראים לפרח הנהדר הזה, ספרו לי.

שיהיה אחלה של סופ"ש.
פוסט שלם בעברית...חידוש מרענן ואני חייבת להודות שנחמד לי ככה. טבעי וזורם.


8.8.13

Promises must comply

ולכן, היום תקבלו את הצד הקדמי של השמלה המועדפת עליי לקיץ :)
יחד עם הצד הקדמי גם תקבלו קצת תמונות בהן השתעשעתי עם שירה המקסימה שלי - היא, אני, מראה ונייד. בחורות טיפוסיות והרבה צחוקים על בנות שעושות את זה תוך כדי.

and that's way today you will see the front side of my fav dress for the summer :)
with the front side you will also get some photos of me and my lovely Shira- she, me, mirror & a cell phone. typical girls and lots of jokes about girls who does that.













חייבת לתת פרגון קטן לאחד המעצבים המוכשרים בעיניי- אלון ליבנה הצצה קטנה שהולך להציג בשבוע האופנה בניוק-יורק. חתיכת גאווה למדינה.

i have to give a little feedbeck to a talented designer, one of my favorites-  Alon Livne -  take a look. alon is going to show his collection on N.Y fashion week!

until the next time,
xoxo 
yarden 

1.8.13

say hello to my back

aloha everybody :)

this is a little previous to my next post- next time your gonna see the front side.
i got the dress few weeks ago (the photos are from then...) and i get a-lot of great feedbacks on her.
maxi skirts/dresses are definitely my favorites to the summer.
i'm working in a place that you have a "dress code" so i can't go with shorts/small tops so for the israeli-summer-day-in-the-office this dress is just perfect!





until the next time, xoxo yarden